Visszaküldés / Elállás

Az alábbiakban összefoglaltuk a visszaküldés tudnivalóit, és annak menetét. Kérjük, a visszaküldés előtt tájékozódj a lehetőségekről, így gyorsan, rugalmasan és a számodra legkényelmesebb módon intézhetjük a visszárut.

Az elállás joga

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretnéd megtartani, akkor az átvételétől számított 15 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, és visszaküldheted a nem kívánt terméket.

Visszaküldési szándék jelzése

Ha elállási jogoddal élni kívánsz, akkor kérünk az elállási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat minél hamarabb juttasd el hozzánk ( visszakuldenem@gmail.com )  azonnali válaszlevelünkben pedig minden fontos választ meg fogsz kapni a visszaküldéssel, cserével, pénzvisszafizetésel kapcsolatban.. A termék átvételtől számított 15 napon belül pedig el kell juttatnod hozzánk a terméket is.  MINDEN ESETBEN kérünk, hogy előre, írásban jelezd visszaküldési szándékod. Köszönjük!

Visszaküldés

A visszaküldési szándékod adatait tartalmazó nyilatkozatot e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk. Ha lehetőséged engedi, kérünk, hogy a bankszámlaszámod is tüntesd fel, hogy a visszáru összegét minél hamarabb átutalhassuk. A kézhezvételtől számított 15 napon belül kell a terméket visszaküldened.Kérjük, a ruhában található, a címkét ne távolítsd el! Ha a címkét eltávolítod, nem tudjuk beazonosítani a ruhát, és így az árát sem tudjuk visszatéríteni.

Webshopunk a termékek árát a visszaküldött ruha megérkezését követő 14 napon belül a visszafizeti. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek téged terhelnek, tehát a visszaküldés költségét Neked kell kifizetned, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel.  Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését a divatban.hu. kérheti tőled!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. ( például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt ).