Szállítás

A Divatban.hu megrendeléseit a Magyar Posta juttatja el otthonodhoz vagy a kért címre a megrendelésedet.

Házhoz szállítás
A kiszállítás 2-3 munkanapon belül történik. Ezeket csomagokat a Magyar Posta kézbesíti. 
A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudod nyomon követi a csomagodat. Az alábbi értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.

  1. Értesítés kiszállításról e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagodat elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag érkezése másnapra várható.
  2. Mai kézbesítés email és sms: Ezt az e-mailt és sms-t a Magyar Posta küldi Neked a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve.
  3. Csomagkövetés: Csomagazonosító-szám alapján a Magyar Posta oldalán nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása. A Magyar Posta vevőszolgálatának telefonszáma: +36 - 40 - 46 - 46 - 46 ( elérhető: hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 óra között )

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudtad átvenni a csomagodat, akkor a Posta futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted)

A Magyar Posta munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat.

Szállítási díjak ( Magyarországi szállítási cím esetén ) készleten lévő áruk esetén:

  • Házhozszállítás: 950 Ft
  • Posta Pontra történő rendelés: 850 Ft

Szállítási díjak ( a világ bármely pontjára )  - Külföldről rendelhető áruk esetén: 

  •   Házhozszállítás: ingyenes     

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.

 

VISSZAKÜLDÉS/ELÁLLÁS

 

Az alábbiakban összefoglaltuk a visszaküldés tudnivalóit, és annak menetét. Kérjük, a visszaküldés előtt tájékozódj a lehetőségekről, így gyorsan, rugalmasan és a számodra legkényelmesebb módon intézhetjük a visszárut.

Az elállás joga

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretnéd megtartani, akkor az átvételétől számított 15 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, és visszaküldheted a nem kívánt terméket.

Visszaküldési szándék jelzése


Ha elállási jogoddal élni kívánsz, akkor kérünk az elállási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat minél hamarabb juttasd el hozzánk. A termék átvételtől számított 15 napon belül pedig el kell juttatnod hozzánk a terméket is.  Ha lehetőséged van rá, kérünk, írásban jelezd visszaküldési szándékod. Köszönjük!

Visszaküldés

A visszaküldési szándékod adatait tartalmazó nyilatkozatot e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk. Ha lehetőséged engedi, kérünk, hogy a bankszámlaszámod is tüntesd fel, hogy a visszáru összegét minél hamarabb átutalhassuk. A kézhezvételtől számított 15 napon belül kell a terméket visszaküldened az alábbi címre: 2220, Vecsés, Zöldfa utca 31., Manole Barbara névre. Kérjük, a ruhában található címkét ne távolítsd el! Ha a címkét eltávolítod, nem tudjuk beazonosítani a ruhát, és így az árát sem tudjuk visszatéríteni.

Webshopunk a termékek árát a visszaküldött ruha megérkezését követő 14 napon belül a visszafizeti. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek téged terhelnek, tehát a visszaküldés költségét neked kell kifizetned, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel.  Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését a Divatban.hu Bt. kérheti tőled!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

 

Divatban klubtagság

Miért legyek klubtag? 

Mert ehhez a csapathoz tartozni jó! Amelett, hogy a leghamarabb értesülsz az újdonságainkról, akcióinkról a szállítás 15.000 Ft-tól ingyenes. Gyűjtheted a divaTallérokat, amiket aztán nálunk válthatsz be, és folyamatos meglepetésekkel várunk.

Hogyan lehetek Klubtag?

A klubtagság feltétele a regisztráció és hírlevélre feliratkozás.

Mi az a divatTallér?

Ha nálunk vásárolsz, vásárlásaid után divaTallérokat kaphatsz. Minden elköltött 100 Ft után 3 divaTallért adunk, amik egy virtuális számlán gyűlnek.

A vásárlásaid után járó divaTallérokat a termék(ek) kiszállítását, és átvételét követően írjuk jóvá. Az egyes vásárlások során kapott divaTallérokat a megszerzésüktől számított 30 nap múlva használhatod fel. Az aktuális egyenlegedet megtekintheted bejelentkezést követően az "Adataim, divaTallérokok" menüpontban.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a divaTallérokat a regisztrációkor megadott név-jelszó párhoz kötjük, így amennyiben több néven is vásárolsz, nem tudod kihasználni a pontgyűjtés előnyeit.

A divaTallérok felhasználása: Vásárláskor a megfelelő termék kosárba helyezése után kiválaszthatod a fizetési módoknál, hogy divaTallért is szeretnél beváltani. Itt láthatod a felhasználható divaTallérjaid számát is. A divaTallér jelenlegi beváltási árfolyama: 1 Ft.